Google запускає кампанію проти фейкових новин про українських біженців у Німеччині. Компанія хоче за допомогою освітніх відеороликів донести до німців дезінформацію і тим самим запобігти формуванню стереотипів про біженців.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Der Spiegel.
Видання зазначає, що спростування дезінформації після її впровадження у свідомість людей може виявитися непростим завданням. Тому Google приділяє особливу увагу профілактиці: освітні відеоролики покликані охопити населення до того, як воно стане жертвою фальшивих новин, тобто спеціально створеного контенту, який дезінформує. Йдеться про можливі застереження щодо українських біженців.
У понеділок, 13 лютого, у Берліні дочірня компанія Google Jigsaw оголосила, що поширить відповідну відеоосвітню кампанію на німецькомовний інтернет. Досі профілактичні заходи були зосереджені в Польщі, Чехії та Словаччині.
Кампанія ґрунтується на дослідженнях психологів із британських університетів Кембриджа та Брістоля, які розробили концепцію запобігання дезінформації під назвою "пребункінг". Ідея полягає в тому, щоб глядачі знали, коли нібито нейтральна інформація призначена тільки для того, щоб змусити людей повірити в те, що не відповідає дійсності.
Ознакою маніпулятивного контенту є мова, яка зачіпає людей емоційно. Також підозріло, коли певні групи звинувачують у невдоволенні, за яке вони не несуть відповідальності.
Раніше повідомлялося, що у Британії почали розсилати фейкові листи для збору даних про українських біженців.
Крім того, у Польщі попереджають про фейки РФ проти українців.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.