Головний піар-форум країни PRNext: зірки в програмі та тренди PR для широкого загалу
Оргкомітет головної піар-події країни, Міжнародного форуму PRNext, який відбудеться 31 березня 2023 р., оприлюднив програму зі списком спікерів і тем для обговорення. Як повідомлялося раніше, PRNext – нова назва Міжнародного PR-Фестивалю, проєкту з 20-річною історією, який цього року пройшов ребрендинг.
Програма фактично складається з виступів зіркових спікерів, котрі розподілені за тематичними блоками. Форум розпочнуть і закінчать inspiring speeches від спеціальних гостей PRNext, життєвий шлях яких круто змінила війна – це, відповідно, відомий актор і телеведучий Андрій Бєдняков і соліст гурту "Антитіла" Тарас Тополя.
Зірками медійного блоку стануть директор соціологічної групи "Рейтинг" Любомир Мисів; керівники провідних українських ЗМІ – Олена Архіпова (УНН), Юрій Гусєв (Delo.ua), Анастасія Зазуляк (24 канал), Анастасія Равва ("Еспресо"), Світлана Шереметьєва-Турчин (РБК-Україна); засновник мегапопулярного ТГ-каналу "Труха" Максим Лавриненко; знаний у Європі експерт-міжнародник і власник польської компанії Iris Consulting Group Олег Козерод і лауреат міжнародної премії Knight International Journalism Awards фотокореспондент Євген Малолєтка.
Сучасні кейси з практики управління репутацією найпотужніших українських компаній представлять зіркові PR-профі корпоративного сектору Наталя Лехка (Head of PR HarvEast), Олена Плахова (директор з управління репутацією групи компаній "Нова пошта"), Ірина Шинкаренко, Віра Щербакова (Head of communication at Ajax System – компанії-виробника систем безпеки, яка пройшла шлях від локального до глобального бізнесу).
Про технології та тренди креативу розповідатиме зіркова збірна з різних сфер бізнесу та країн. Уже підтвердили свої теми виступів Євген Кудрявченко (власник найтитулованішої вітчизняної вебпродакшн-студії Vintage Web Production), Клайв Роуч (міжнародний експерт із SMM з роботи у В2В-секторі) й Ігор Блистів (маркетинг-директор і директор з інновацій компанії "Кормотех" із кейсом про глибоке занурення недиджитального по суті бізнесу в digital-середовище). Організатори ще очікують на підтвердження персоналій спікерів, які розповідатимуть про AI і тренди social media.
Кульмінацією форуму традиційно стане церемонія урочистого вшанування переможців Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією "Репутаційні АКТИВісти". Ми дізнаємося, які компанії навіть у воєнний час, можуть похвалитися найефективнішими системами репутаційного менеджменту та найкращими PR-командами.
Голова Оргкомітету PRNext Олена Дерев’янко, партнер агенції PR-Service і віцепрезидент Української PR-Ліги, так прокоментувала цьогорічну програму: "Ми сформулювали слоган нашого проєкту як Turning point. І попросили спікерів вибрати такі життєві та фахові кейси, тренди, аналітичні викладки, які будуть ілюструвати цю тезу. Тому я впевнена, що всі наші бізнесові та позабізнесові зірки будуть цікавими як для професійної спільноти, так і для широкого загалу – для всіх, хто цікавиться піаром, репутацією, комунікаціями, медіа, креативними та диджитальними інструментами тощо".
Нагадаємо, що цьогоріч взяти участь у PRNext вперше в історії форуму можна бути безоплатно, оскільки всі витрати беруть на себе Оргкомітет і партнери проєкту – компанії "АТБ", "Нова пошта", "Епіцентр", "Хенкель". Аби долучитися до події, необхідно лише зареєструватися за цим посиланням.
Форум відбудеться у форматі онлайн-трансляції на базі високотехнологічної віртуальної студії з інтерактивною 3D-айдентикою. Слідкувати за новинами можна на офіційній сторінці PRNext у мережі Facebook.