Від липня минулого року в Україні поступово впроваджується єдиний номер допомоги 112, який наразі працює вже у двох макрорегіонах України.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Міністерство внутрішніх справ України.
Оператори служби скеровують дзвінки до необхідних підрозділів, які допомагають у тій чи іншій надзвичайній ситуації.
На лінію 112 можуть звертатися і люди з порушеннями слуху чи мовлення. Вони спілкуватимуться по відеозв’язку з операторами, які володіють жестовою мовою. Для цього необхідно відправити смс-повідомлення на номер 112 і очікувати посилання на з’єднання.
Наразі лінія 112 працює вже у двох макрорегіонах України:
Від 1 травня у Дніпрі має запрацювати центр Служби 112, який покриватиме регіони на сході України. А у вересні планується відкрити четвертий центр, який базуватиметься у місті Одеса, він покриватиме південні регіони.
До кінця грудня планується поширити роботу Служби 112 на території всієї України.
При цьому, номери профільних екстрених служб 101, 102, 103 і 104 продовжать працювати і після 2024 року.
Нагадаємо, на початку вересня минулого року Верховна рада ухвалила закон про систему екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.