Поточні роботи з утримання тунелів, рейок, контактних мереж та іншого обладнання у метрополітені Києва тривають безперервно. Щоночі до цього процесу залучають близько 400 працівників профільної служби.
Про це повідомляє РБК-Україна із посиланням на прес-службу КП "Київський метрополітен" у Facebook.
Заміна рейок - один із важливих етапів утримання колійної інфраструктури.
При цьому роботи виконують винятково в нічний час - коли рух поїздів зупиняють і знімають напругу з контактної рейки.
Ремонтні роботи в метро виконують вночі (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
У КП розповіли, що спеціалісти підземки виконують діагностику і, за необхідності, заміну рейок регулярно, оскільки це необхідно для підтримки належного стану інфраструктури метрополітену.
Заміну рейок у метро виконують за потреби (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
Так, нещодавно було замінено частину зношеної рейки на перегоні між станціями "Майдан Незалежності" - "Площа Українських Героїв".
Заміна частини зношеної рейки (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
"Нині фахівці столичного метро встановлювали 25-метрову рейку вагою майже 1 300 кг", - зауважили у "Київському метрополітені".
Рейки важать чимало (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
Українцям показали також роботу дефектоскопа - спеціального обладнання, яке використовують для діагностики стану рейок.
Обладнання для діагностики стану рейок (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
"За допомогою дефектоскопа фахівці контролюють стан рейок, виявляючи дефекти на ранніх стадіях. Це дає можливість вчасно провести ремонт або заміну рейкового полотна", - пояснили у комунальному підприємстві.
Робота дефектоскопа (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
Уточнюється, що впродовж нічної зміни одна бригада проводить діагностику близько трьох кілометрів колій.
В цілому ж у метрополітені щоночі працює кілька бригад дефектоскопістів на кожній лінії.
Допис КП "Київський метрополітен" (скриншот: facebook.com/kyivmetro)
Нагадаємо, раніше директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор розповів, коли у столиці мають побудувати метро на Виноградар. Водночас він зауважив, що остаточні терміни завершення робіт залежатимуть від фінансування.
Читайте також, що мер Києва Віталій Кличко розповів про метро на Троєщину.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.