За правилами роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства, відвідувачі ресторанів, кафе та інших закладів громадського харчування не несуть відповідальність за збереження речей в гардеробі закладу харчування.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Facebook Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів.
Нині в Україні діють правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства. Вони встановлюють основні вимоги щодо роботи суб'єктів господарської діяльності усіх форм власності (ресторанів, кафе та інших), що здійснюють діяльність на території України.
Нижче зазначимо деякі вимоги з цих правил, що безпосередньо стосуються споживачів. Варто зауважити, що споживачами є всі відвідувачі ресторанів, кафе та інших закладів громадського харчування.
Отже, якщо заклад харчування порушив ваші права як споживача, керівник чи адміністратор має вирішити це питання на місці. Якщо питання не вирішили на місці, споживачу необхідно надіслати відповідне письмове звернення суб’єкту господарювання, який провадить підприємницьку діяльність у закладі (власнику закладу).
Однак, якщо власник не задовольнить законні письмові вимоги відвідувача закладу, споживач може звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби для вирішення цього питання.
Раніше ми писали, що багато хто стикається з відмовою магазинів повертати акційні товари, посилаючись на внутрішні правила. Проте, споживач має право обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.