Бренди Flint, Chipster’s, Сан Санич і Big Bob запустили соціальну ініціативу "Героям на зв’язок".
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-реліз компаній.
Для участі в ініціативі треба виконати кілька простих кроків:
"Чим більше придбаєте акційних пачок і зареєструєте кодів на підтримку військових, тим більше в наших Героїв буде рацій! Скільки коштів вже зібрано, можна спостерігати тут", - зазначають в компанії.
Банка соціальної ініціативи понад 20 мільйонів гривень. Збір триває до 31 березня.
"Вірте у силу невеликих кроків і в те, що маленької допомоги не буває. Усі зусилля й донати цінні та важливі. Головне – відійти від ролі спостерігача й активно долучатися до благодійних справ. Саме так ви наближатимете спільну Перемогу й вселятимете у своє оточення впевненість: ми на боці добра", - резюмували ініціатори акції.