Після року закритого тестування Bluesky дозволила реєструватися всім. Раніше соцмережа допускала нових користувачів лише за допомогою коду-запрошення, щоб гарантувати, що технологія, яка підтримує мережу, зможе впоратися з трафіком.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на TechCrunch.
Bluesky створив колишній виконавчий директор Twitter (Х) Джек Дорсі. Соцмережу вважають одним з найперспективніших конкурентів платформи X Ілона Маска.
Зазначається, що Bluesky наразі налічує близько 3 млн користувачів.
Однією з ключових ознак соцмережі є децентралізація - у майбутньому це дозволить усім користувачам "створювати власні версії Bluesky" зі своїми правилами й алгоритмами.
Як аналогію гендиректор соцмережі Джей Грабер наводить електронну пошту, де ніщо не заважає спілкуватися людям зі скриньками й від Gmail, і від Outlook, і від Yahoo Mail.
Вона зазначає, що таке налаштування соцмережі дасть користувачам більше можливості керувати застосунком.
До того ж користувачі Bluesky можуть підписуватися на стрічки, де алгоритми показують більш популярні публікації у всій соцмережі, або на ту стрічку, контент якої найбільше сподобався саме користувачеві.
Також у Bluesky є стрічки з тематичним контентом - наприклад, про науку або мистецтво.
Окрім того, у майбутньому розробники соцмережі хочуть налагодити монетизацію.
Нагадаємо, минулого року засновник Twitter Джек Дорсі випустив нову соціальну мережу під назвою Bluesky. Додаток є клоном популярної соцмережі.
Додаток має низку функцій, аналогічних Twitter, дає змогу користувачам шукати і стежити за іншими користувачами, створювати пости, зокрема і з фотографіями, та багато іншого.
Однак наразі він перебуває в бета-версії, тому має обмежену кількість користувачів і позбавлений таких функцій, як особисті повідомлення.
Bluesky вперше з'явилася у 2019 році за підтримки Twitter як нового типу децентралізованого стандарту для платформ соціальних мереж. Він офіційно відокремився від Twitter 2021 року і відтоді поповнив ряди клонів Twitter, таких, як Mastodon, які з'явилися після поглинання компанії Ілоном Маском.
Застосунок покликаний дозволити користувачам вирішувати, як вони хочуть бачити та споживати соціальні медіа.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.