"СПРОБУЙ ЕНЕРГІЮ ЦИТРУСА!"
В липні 2009 року – з"явилось додаткове джерело енергії - Burn "Цитрусовий заряд". Активні складові нового смаку Burn заряджають миттєво. Кофеїн у поєднанні з глюкозою зменшує відчуття втоми, підтримує працездатність та концентрацію уваги. Гуарана є джерелом природного кофеїну. Таурин допомагає енергетичному обміну організму. Цитрус – це вітамін С та свіжість. Необхідну кількість енергії можна обрати за бажанням – є банки об"ємом 0,25л та 0,5л. Новому смаку відповідає і новий дизайн банки та рекламних матеріалів. Гасло "Спробуй енергію цитруса!" смачно виглядає на плакатах та нестандартних бігбордах. Над рекламним роликом Burn "Цитрусовий заряд" працювала команда, яка створювал а спецефекти для фільмів "Нічна варта" та "Особливо небезпечний". Burn першим в Україні активно почав розвивати категорію енергетичних напоїв у 2002 році і на сьогодні утримує лідерські позиції на ринку. Українські прихильники Burn відтепер мають вибір - насичений ягідний смак Burn "Максимальний заряд" чи бадьорий цитрусовий смак Burn "Цитрусовий заряд". Згідно досліджень маркетингового агентства ACNielsen від 2008 року, енергетичні напої з ягідним смаком займають 45% частку ринку, у той час як смак цитруса/лимонаду займає частку 55% (згідно даних щомісячного аудиту категорії енергетичних напоїв в торговій мережі та на відкритих ринках міської частини України, січень 2008 – грудень 2008). ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ The Coca-Cola Company The Coca-Cola Company – це найбільша світова компанія з виробництва безалкогольних напоїв. Бренд Coca-Cola®, є найдорожчим світовим брендом світу, а портфоліо Компанії нараховує 4 бренди, які входять в світовий топ-5 безалкогольних напоїв включаючи, Diet Coke®, Fanta® та Sprite®, та широкий ряд інших напоїв, включаючи дієтичні напої, води, соки, напої на основі соку, чаї, каву, енергетичні та спортивні напої. Через найбільшу в світі мережу дистрибуції, споживачі в більш ніж 200 країнах насолоджуються напоями Компанії і споживають 1.5 мільярдів напоїв на день. Більш детальна інформація про The Coca-Cola Company на веб сторінці www.thecoca-colacompany.com. Burn Енергетичні напої є порівняно новою категорією в основній течії, хоча спершу з"явились на європейському ринку у середині 1990-х. Компанія Кока-Кола визначила правильний момент для входження в цю категорію з точки зору бізнесу. Вона постійно шукає нові та інноваційні шляхи, щоб задовольнити потреби споживачів відповідно до стилю їхнього життя. Компанія Кока-Кола розробила Burn для європейського ринку у 2000 році і спрямувала його на молоде доросле покоління. Burn став першим енергетичним напоєм, який почав активно розвивати категорію енергетиків в Україні, і на даний момент є лідером в сегменті енергетичних напоїв. Свою активну енергетичну позицію “Burn" доводить на різномінітних модних тусовках, зокрема, шостий рік поспіль він виступає партнером фестивалю КаZантип, за його пітримки пройшли такі знакові події та виступи як Global Gathering, Godskitchen, DJ Tiesto, Carl Cox, Kiss FM Birthday party. КОНТАКТНІ ОСОБИ: Ольга Чумак Менеджер зі зв"язків із ЗМІ Компанія “Кока-Кола Україна" тел.: 044 490-07-07 e-mail: olchumak@eur.ko.com