Traffic Devils – українська медіабаїнгова команда. Займається закупівлею і перепродажем трафіку для рекламодавців. Працює з рекламою в різних джерелах: Facebook, TikTok, UAC, In-App.
Історія створення та структура команди
Команду у 2019 році заснував Олександр Слобоженко. Вона починала свій шлях з невеликого штату чисельністю близько 20 осіб і за три роки існування зросла до 350 співробітників в штаті і безлічі відділів.
Інфраструктура компанії вибудувана так, щоб закривати всі потреби клієнтів самостійно, без залучення сторонніх ресурсів – це дає максимальну оперативність і якість виконаної роботи.
Поступово команда росла і в ній формувалися різні підрозділи, в число яких зараз входять:
- Баїнговий відділ – фахівці, які займаються розміщенням реклами в різних джерелах.
- Affiliate – відділ-команда, яка працює з поточними партнерами і займається залученням нових рекламодавців.
- Відділ розробки – фахівці, що створюють додатки як для внутрішнього користування команди, так і для здачі їх в оренду.
- Технічний відділ – відповідає за автоматизацію технологічних процесів команди.
- Фарм-відділ – створює якісні акаунти для внутрішніх відділів в команді, акаунти для ринку, виконує рутинні завдання для полегшення роботи медіабаїнгу, впроваджує автоматизацію процесів фарма.
- HR-відділ – фахівці з підбору кадрів в команду.
- Продакшен – дизайнери і креативники, які розробляють рекламні ролики, оформляють додатки, а також реалізовують завдання будь-якої складності для потреб команди і партнерів.
- Фінансовий відділ – здійснює фінансовий контролінг, відповідає за формування, розподіл і застосування засобів.
Продукти компанії
Крім основної діяльності – закупівлі трафіку, у Traffic Devils також є окремі проекти.
TD APPS – сервіс оренди додатків, яким зараз користується понад 300 партнерів.
TD Shop – магазин з акаунтами для реклами.
Додаткові матеріали
Офіційна сторінка Traffic Devils в Instagram.
Офіційний канал Traffic Devils в Telegram.