В Україні у 2013 р. очікується високий рівень водопілля на ділянках залізниць поблизу річок Десна, Тиса та Дністер
Згідно з прогнозом метеорологічної служби, в Україні у 2013 р. очікується високий рівень водопілля на ділянках залізниць поблизу річок Десна, Тиса та Дністер. Про це заявив начальник управління інженерних споруд головного колійного господарства Державної адміністрації залізничного транспорту ("Укрзалізниця") Георгій Линник, повідомляє прес-служба відомства.
"Найбільше уваги залізничники приділяють контролю рівня води у річках Десна, Тиса, Латориця, Дністер, Боржава, де прогнозуються максимальний рівень весняного водопілля. На залізницях взято на облік 429 небезпечних для пропуску повені об'єктів. Восени минулого року їх оглянули працівники дистанцій колії. Окрім того, під контролем залізничників 221 водоймище і ставки, що розташовані на відстані до 10 км від залізничних колій", - повідомив Линник.
Так, для попередження і ліквідації наслідків розмивів і пошкоджень колій та споруд в період паводку, на залізницях зібрані необхідні матеріали та інструменти. Залізничники заготовляють бутовий камінь, щебінь, ліс, мішки з піском та інше. Також перевіряється готовність землерийної техніки, бульдозерів та екскаваторів, думпкарних вертушок.
Для ліквідації позаштатних ситуацій, які можуть виникнути в паводковий період, на залізницях сформовано 14 протирозмивних поїздів (56 одиниць рухомого складу), 400 думпкарних вагонів та 18 водопоїздів. На Одеській, Придніпровській та частково Південній залізницях, в разі потреби, для прибирання води на станціях будуть задіяні 12 пожежних поїздів.
У період паводку на залізницях контролюється безпечний пропуск льодоходу і талих вод в місцях розташування об'єктів, які знаходяться на стадії ремонту, перебудови або незавершеного будівництва. Для запобігання утворення заторів при необхідності проводяться підриви льодових полів перед опорами мостів. Особлива увага приділяється очищенню земляного полотна і високих насипів, кюветів, нагірних і водовідвідних канав, отворів малих мостів і труб від снігу та льоду, відведенню води від стрілочних переводів на станціях.
Читайте також: Товщина снігового покриву на станції Київ-Пасажирський становить 48 см, - "Укрзалізниця"