У Києві встановлено мораторій на розміщення зовнішньої реклами
Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням встановила мораторій на розміщення деяких видів зовнішньої реклами. Прийом заяв про надання відповідних дозволів тимчасово припинено з 1 січня до 1 серпня 2012 року. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
"Київ як приймаюче місто взяв на себе певні зобов'язання щодо проведення чемпіонату Євро 2012. Тож першочергово з метою регулювання зовнішньої реклами у столиці, а також відповідно до вимог УЄФА, київська влада запровадила мораторій на встановлення зовнішньої реклами", - пояснив введення обмежень заступник голови КМДА Олександр Пузанов.
При цьому, згідно з розпорядженням, мораторій не розповсюджується на такі види конструкцій, як тумби, об'ємно-просторові конструкції, що стоять окремо, рекламні вивіски та написи на будівлях. Інші засоби, зокрема щити та лайтбокси, підпадають під дію мораторію.
Пузанов також зауважив, що КМДА не рекомендує операторам зовнішньої реклами встановлювати ці засоби протягом дії мораторію, навіть якщо вони раніше отримали необхідні дозволи. Плата за користування місцями протягом цього часу нараховуватися не буде. Засобом боротьби із незаконними рекламними носіями, як і раніше, залишиться демонтаж.