Українські телеглядачі змінили переваги у виборі каналів, - дослідження
В останні місяці минулого року канали "Студія 1 +1" та СТБ обігнали за рейтингами найбільші телеканал "Інтер". У лідери підтяглися і "Україна" з ICTV, пише "Комерсант-Україна" з посиланням на дані компанії GfK Ukraine. Якщо навесні частка аудиторії "Інтера" становила 13%, то до кінця року вона опустилася до 9%. Частку каналу відбирають конкуренти. Найбільш значне зростання продемонстрували телеканали СТБ та "Студія 1 +1". СТБ (входить в холдинг StarLightMedia) на початку телесезону (у вересні) запустив нові сезони популярних шоу власного виробництва - "Х-фактор-3", "Майстер-шеф-2", "Зважені та щасливі-2", кажуть аналітики Zenith Optimedia . "СТБ - дуже сезонний канал, він повторює цей трюк з року в рік", - відзначає глава департаменту стратегічного дослідження та планування агентства Ігор Даценко.
До кінця року покращилися і показники "Студії 1 +1". З початку минулого року, після того, як "Медіа Група Україна" перекупила один з головних продуктів в ефірі "плюсів" - серіал "Інтерни" - їх показники почали падати. До того ж канал запустив багато власних шоу, частина яких виявилася, як визнавав гендиректор групи Олександр Ткаченко, недостатньо успішною. Осінній сезон виявився для "Студії 1 +1" більш вдалим - канал скоротив кількість фільмів і серіалів, місце яких зайняли власні шоу. "Основне смотреніе каналу припадає саме на шоу - пік припадає на будні дні, в проміжок між 17:00 і 24:00", - пояснює партнер "Інституту Медіа Аудиту" Михайло Страшний. Так, особливим успіхом користувалося шоу "Голос. Діти". "Після зміни слоту підвищилися рейтинги і старих шоу -" Міняю жінку "та" Чотири весілля", - відзначає Ткаченко. До того ж канал купив рейтингові шоу продакшена "Студія Квартал-95", а також турецький серіал "Величний століття. Роксолана", кажуть у ZenithOptimedia. Середня частка аудиторії перших п'яти серій "Роксолани" склала 19,4%. А перший випуск "Вечірнього кварталу" на "1 +1" зібрав частку аудиторії у 35,7%, а останній, новорічний, - 25,13%.
Телеканал "Україна" після значного ривка під час Євро-2012 стабілізував аудиторію і почав незначно її нарощувати. "В цілому по року ми продемонстрували зростання", - відзначає гендиректор "Медіа Групи Україна" Федір Огарков. За його словами, канал сконцентрувався на побудові сітки мовлення, в якій аудиторія б перетікала з однієї програми в іншу. "Наприклад, ми не ставимо шоу для чоловіків відразу після шоу для жінок. Працюємо також з тактичної розстановкою рекламних блоків", - пояснює Огарков.
Частки ICTV та "Нового каналу" (теж входять до StarLightMedia) також залишалися на колишньому рівні. "Новий канал", який продемонстрував значне падіння частки аудиторії в минулому році, зміг переломити цю тенденцію, говорить глава холдингу Володимир Бородянський. "Ми сподіваємося зберегти цю тенденцію у новому сезоні, але будемо виходити з економічної доцільності", - зазначив він.
Читайте також: Робота "Euronews Україна" може бути припинена через фінансової заборгованості української сторони