Вартість будівництва авторозв'язки на Ленінградській площі в Києві становить понад 700 млн грн
Проект реконструкції Ленінградської площі передбачає спорудження трирівневої автомобільної розв'язки, вартість будівництва якої фахівці оцінюють в більш як 700 млн грн, пише газета "Хрещатик".
Нова автомобільна розв'язка має розвантажити найбільш проблемні напрямки: Харківське шосе - Возз'єднання, Харківське шосе - Гагаріна і Харківське шосе - Будівельників. Після оновлення пропускна спроможність Ленінградської площі зросте з 12 до 16 тисяч машин на годину.
Серед найбільш перевантажених транспортом місць у столиці фахівці називають Московську, Поштову і Ленінградську площі. Щоправда, по першому об'єкту вже вдалося зняти напруження в русі авто. Два інших в очікуванні змін на краще. Щодо Ленінградської площі, то проект її реконструкції було затверджено у 2008 році. У грудні навіть облаштовували будівельний майданчик. Уже все було готове для початку робіт, але завадила криза, зазначає видання.
Як розповів директор Інституту "Київдормістпроект" АК "Київпроект" Володимир Воробйов, наразі вартість реконструкції Ленінградської площі оцінюється в понад 700 мільйонів гривень. За його словами, все залежить від матеріалу, з якого будуть виготовлені конструкції естакади. Якщо вони будуть металевими, вартість значно підвищиться. "Проект реконструкції передбачає спорудження трирівневої автомобільної розв'язки, - повідомив він. - Нижній рівень - це поворот з Харківського шосе на проспект Возз'єднання, середній рівень - зворотний рух машин та зв'язок між проспектом Миру, вулицями Празькою, Будівельників і проспектом Гагаріна. І верхній рівень - це усі інші напрямки руху. Зокрема з проспекту Гагаріна на проспект Возз'єднання і у зворотному напрямку. І з Гагаріна на Харківське шосе та у зворотному напрямку". Володимир Воробйов додав, що реалізація проекту дозволить надовго забути про пробки і затори в цьому районі лівобережжя столиці.
За його словами, найбільш напруженими із згаданих є три напрямки: Харківське шосе - Возз'єднання, Харківське шосе - Гагаріна і Харківське шосе - Будівельників. Вони практично рівні по інтенсивності руху. В цьому й полягає вся складність транспортної розв'язки на Ленінградській площі.
"На Ленінградській площі машини рухатимуться безперервно. Світлофори будуть лише на вулиці Празькій і на проспекті Миру. До речі, на сьогодні цього поєднання немає, тому Празька - наче відрізаний шмат, бо на неї потрапити досить складно, - зазначив Воробйов. - Після реконструкції Празька і проспект Миру стануть практично продовженням один одного. Коли спорудять транспортну розв'язку поблизу Дарницького вокзалу, то з'явиться вихід на вулицю Бориспільську і відповідно на Харківське шосе".
Володимир Воробйов вважає, що будівництво транспортної розв'язки на Ленінградській площі "буде значно простішим від, скажімо, Поштової. Адже тут не потрібно перекривати повністю рух авто. Його лише частково обмежать".