Продажі автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce в 2011 р. виросли на 14,2% - до 1,67 млн штук
Німецький автовиробник BMW повідомив про рекордні продажі в 2011 році і має намір зберегти лідерство на ринку автомобілів класу "люкс" в цьому році завдяки високому попиту в Китаї та США. Продажі автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce в минулому році підвищилися на 14,2% до 1,67 мільйона штук, повідомляє Reuters.
Зокрема продажу Rolls-Royce досягли вищого рівня в 107-річній історії марки - 3.538 автомобілів, піднявшись майже на 31%.
Світовий ринок автомобілів вищого класу в цьому році зросте більш ніж на 8% - удвічі швидше авторинку в цілому, прогнозує фінансовий директор BMW Фрідріх Айхінер.
Торік BMW захопила лідерство на ринку автомобілів класу "люкс" США, потіснивши бренд Toyota Lexus і Daimler від Mercedes-Benz. Продажі BMW в США за минулий рік підвищилися майже на 15%, і глава компанії Норберт Райтхофер висловив великий оптимізм з приводу перспектив зростання американського ринку.
"Ми починаємо 2012 р. з дуже хорошим пакетом замовлень і дуже молодим модельним рядом... це повинно дати поштовх", - сказав Райтхофер в інтерв'ю The Wall Street Journal.
За його словами, зростання продажів прискориться в другому півріччі за рахунок виходу на ринок нового покоління "третьої" моделі BMW, на яку припадає третина продажів компанії.