Компанія Hyundai вибачилася перед українськими пасажирами за поломки поїздів через холоди
Компанія Hyundai просить вибачення в українських пасажирів за незручності під час користування послугами швидкісних поїздів. Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
"Компанія Hyundai приносить вибачення за заподіяні українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва та вже розпочала роботи з ліквідації несправностей, які в першу чергу пов'язані зі складними зимовими погодними умовами", - йдеться в повідомленні.
Зокрема, як зазначається в листах спрямованих компанією, вже впроваджена програма підготовки поїздів Hyundai до зимових умов і протягом останніх двох днів було скорочено кількість несправностей.
Також Hyundai зараз збільшує кількість фахівців: на цьому тижні сім фахівців приєднаються до команди технічного обслуговування. Крім того, "компанія планує наймати більше українських фахівців групи технічного обслуговування в Дарницькому депо" - йдеться в листі.
Вирішені проблеми і з постачанням необхідних запчастин, компанія Hyundai мала раніше: велика частина запчастин вже доставлена в депо, протягом тижня очікується ще надходження.
"Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони). Кожен вид транспорту має проблеми в зимовий період, такі як затримки, скасування рейсів", - йдеться в листі. Одночасно компанія готова працювати над виявленими недоліками і висловлює впевненість, що разом з фахівцями "Української залізничної швидкісної компанії" всі технічні проблеми, які виникають, будуть успішно вирішені.
Читайте також: Поїзди Hyundai відмовляються їздити в морози.