Компанія Boeing знайшла спосіб вирішення проблеми перегріву акумуляторів 787 Dreamliner
Компанія Boeing звернулася в Федеральне управління цивільної авіації США зі своїм вирішенням проблеми перегріву акумуляторів літака 787 Dreamliners. Про це повідомляє агентство Reuters.
Деталі рішення, наданого компанією, не повідомляються, проте відомо, що Boeing в своєму проекті не пропонує повністю відмовитися від літій-іонових батарей і не розробляє тривалого вирішення проблеми, в результаті якої 50 літаків Dreamliner зняті з польотів. Як розповіли представники Boeing, зустріч з представниками Федерального управління цивільної авіації пройшла продуктивно. Серед варіантів, запропонованих компанією, - створення керамічного прошарку між частинами батареї, збільшення корпусу акумулятора і створення димовідводу на випадок загоряння.
Нагадаємо, що з 17 січня 2013 р. польоти Boeing 787 Dreamliner були припинені авіарегуляторамі США і Європи через низку технічних проблем, найнебезпечнішою з яких було загоряння літій-іонних батарей. Раніше польоти Dreamliner зупинили японські авіакомпанії.
Широкий резонанс викликав інциденту 7 січня 2013 р., коли літак Boeing 787 Dreamliner японської авіакомпанії Japan Airlines загорівся в аеропорту Бостона без пасажирів на борту. Займання сталося в акумуляторі однієї з енергоустановок літака. На наступний день Dreamliner не зміг вчасно вилетіти з Бостона через витік палива. 9 січня 2013 р. All Nippon Airways оголосила про скасування одного з внутрішніх рейсів у зв'язку з неполадками в гальмівній системі її літака Dreamliner. Про два інші інциденти ANA повідомила 11 січня 2013 р.: у одного лайнера в польоті тріснуло лобове скло, в іншого стався витік палива.
Компанія Boeing стверджує, що вдалося локалізувати причину несправності і вжити заходів з її усунення.
Читайте також: Boeing 787 Dreamliner здійснив тестовий політ вперше після збоїв, викликаних неправильною роботою акумуляторів