Гендиректор Apple Тім Кук представив новий iРad
Компанія Apple 7 березня в Сан-Франциско, як і очікувалося, представила планшетний комп'ютер iPad третього покоління. У рекламі новий пристрій називається просто "The New iPad". Пристрій представив головний виконавчий директор Apple Тім Кук. Технічні деталі нового планшета розкрив голова з міжнародного маркетингу Філ Шиллер.
Третя версія пристрою отримала екран рекордно високого дозволу з аналогічним розміром дисплея, більш потужний процесор, більш об'ємну батарею і оновлену камеру. Кольори на новому екрані виглядають більш насиченими.
Екран планшета здатний відображати 2048 на 1536 пікселів, що в чотири рази більше, ніж у перших двох поколінь iPad. Розмір дисплея в новому iPad залишився тим самим - 9,7 дюйма. Новий планшет також отримав чотирьохядерний процесор Apple A5X, спеціально створений під дисплей Retina. Також новий планшет отримав нову камеру iSight, вона стала п'ятимегапіксельною.
Новий iPad став трохи важче, ніж iPad 2, і важить 635 грамів при товщині 9,4 мм. iPad нового покоління буде працювати в мережах четвертого покоління, LTE і підтримувати і всі варіанти 3G-мереж, що дозволяє підключитися в будь-якій точці світу. При цьому батарея в новому iPad дозволить перебувати в автономному режимі до 10 годин, при підключенні до мереж LTE цей показник знижується до 9 годин.
Ціна на Wi-Fi-версію пристрою складе 499 дол (16GB), 599 дол (32GB) і 699 дол (64GB). Апарати з модулем 3G і LTE коштуватимуть - 629 дол, 729 дол і 829 дол відповідно.
Новий iPad представлений в чорному і білому корпусах.
У продаж в США, Канаду, Великобританію, Францію, Німеччину, Швейцарію та Японію оновлений iPad надійде 16 березня. Попередні замовлення на оновлений планшет стартують з сьогоднішнього дня. Коли новий iPad почне продаватися в Росії, представники Apple поки не уточнили. Нагадаємо, що минулого року iPad2 з'явився на американському ринку тільки 9 днів по тому.
З 2010 р., коли перша версія iPad потрапила на полиці магазинів, по всьому світу було продано понад 50 млн пристроїв.
Нагадаємо, згідно з даними дослідження компанії NPD Group, в США типовий користувач iРad старший і багатший, ніж користувач інших планшетних комп'ютерів.