Чистий збиток Panasonic в I півріччі 2011-2012 ФР склав 1,8 млрд дол. проти прибутку роком раніше
Чистий збиток одного з найбільших в світі виробників побутової техніки і електроніки - японської компанії Panasonic Corp. в I півріччі 2011-2012 фінансового року (квітень-вересень ц.р.) склав 136,2 млрд ієн (близько 1,8 млрд дол.) проти чистого прибутку за аналогічний період роком раніше в 74,7 млрд ієн. Про це повідомляється в поширеному сьогодні звіті Panasoniс.
Операційний прибуток Panasonic за шість місяців впав більш ніж в 3,5 рази - до 47,6 млрд ієн (близько 630 млн дол.) (роком раніше - 169 млрд ієн). Обсяг продажів групи знизився на 8% і склав 4 трлн ієн (53 млрд дол.) проти 4,37 трлн ієн роком раніше.
За підсумками II кварталу поточного фінансового року Panasonic зафіксувала чистий збиток (за вирахуванням частки міноритаріїв) в розмірі 105,8 млрд ієн (1,4 млрд дол.), тоді як в II кварталі 2010-2011 фінроку був отриманий чистий прибуток в 31 млрд ієн. Операційний прибуток у звітний період скоротилася приблизно вдвічі - до 42 млрд ієн (554 млн дол.) з 85,2 млрд ієн. Обсяг продажів знизився на 6% - до 2,08 трлн ієн (27,4 млрд дол.) з 2,21 трлн за квартал роком раніше.
Операційний прибуток Panasonic за II фінансовий квартал не дотяг до консенсус-прогнозу аналітиків на рівні 50 млрд ієн. Крім того, Panasonic радикально скоротила власний прогноз по прибутку за весь фінансовий рік, який завершиться 31 березня 2012 р. Тепер компанія очікує отримати чистий збиток в 420 млрд ієн (5,5 млрд дол.), тоді як раніше прогнозувала чистий прибуток в 30 млрд ієн. У матеріалах Panasonic пояснюється, що зниження річного прогнозу обумовлене очікуваним зростанням витрат з реструктуризації в сегментах РК-телевізорів і напівпровідників.
Японська корпорація знизила прогноз по річній виручці з 8,7 до 8,3 трлн ієн "через слабкі продажі на міжнародних ринках на тлі жорсткості цінової конкуренції в області цифрової продукції, а також у зв'язку зі зростанням курсу ієни".
Компанія Panasonic, що раніше називалася Matsushita, була заснована в 1918 р. і носила ім'я свого засновника Коносуке Мацусіта. Компанія відома своїми торговими марками Panasonic, National, Technics і Quasar, є одним зі світових лідерів у розробці і виробництві побутової електроніки і електронного устаткування для широкого кола споживачів, бізнесу і промисловості. У квітні 2011 р. корпорація оголосила про скорочення 17 тис. робочих місць і намір закрити до 70 заводів.