Чистий прибуток Procter&Gamble за підсумками 9 міс. 2011-2012 фінроку знизився на 23% - до 7,125 млрд дол
Чистий прибуток, доступний для розподілу серед акціонерів, американського виробника побутової хімії і товарів гігієни Procter&Gamble за підсумками 9 місяців 2011-2012 фінансового року, які завершився 31 березня 2012 р., знизився на 23% - до 7,125 млрд дол. порівняно з 9,287 млрд дол., отриманими за аналогічний період роком раніше. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі компанії.
Чистий обсяг продажів Procter&Gamble за вказаний період збільшився на 5% і склав 63,468 млрд дол. проти 60,653 млрд дол., отриманих за аналогічний період роком раніше. Операційний прибуток компанії за звітний період склав 10,229 млрд дол. - на 17% нижче аналогічного показника минулого року, зафіксованого на рівні 12,316 млрд дол.
Чистий прибуток компанії за підсумками III кварталу 2011-2012 фінансового року знизився на 16% - до 2,411 млрд дол. порівняно з 2,873 млрд дол., отриманими за аналогічний квартал роком раніше. Чистий обсяг продажів Procter&Gamble за вказаний період збільшився на 2% і склав 20,194 млрд дол. проти 19,893 млрд дол., отриманих за III квартал 2010-2011 фінансового року. Операційний прибуток компанії за звітний період склав 3,299 млрд дол., опинившись на 11% нижче аналогічного показника минулого року, зафіксованого на рівні 3,705 млрд дол.
Напередодні свій фінансовий звіт представив основний конкурент Procter&Gamble - компанія Colgate-Palmolive Co.
Основним напрямком діяльності Procter&Gamble є виробництво товарів в п'яти основних категоріях: косметичні та парфумерні засоби і товари особистої гігієни, товари для догляду за будинком, товари для здоров'я, товари сімейного користування і засоби для догляду за дитиною, а також корма для тварин. Серед торгових марок компанії - Pampers, Ariel, Tide, Pantene, Always, Pringles, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head&Shoulders, Wella, Gillette, Braun і багато інших. У компанії працюють понад 135 тис. співробітників в 80 країнах.