ua en ru

"Медіа Група Україна" планує приєднатися до рекламного альянсу StarLightMedia та "Інтеру", - джерело

У "Медіа Група Україна" (МГУ) (об'єднує медіаактиви СКМ - канали "Україна", "Футбол", "Донбас") вирішили змінити стратегію продажу реклами, повідомило джерело в групі. До цих пір МГУ продавала рекламу спільно з "1+1" Ігоря Коломойського (канали "Студія 1+1", ТЕТ, "2+2", "Плюсплюс"). Проте, за словами комерційного директора останньої Валерія Варениці, термін її угоди з МГУ закінчується в кінці року, а про продажі реклами наступного року групи домовляються вже окремо. За словами джерела в МГУ, тепер вона приєднається до альянсу двох найбільших гравців - StarLightMedia та "Інтеру". "Жодна з трьох груп поки не оголосила умови розміщення реклами наступного року, оскільки вони все ще домовляються про розподіл прибутків усередині нового альянсу", - розповідає засновник і гендиректор агентства Maxus-Sigma (входить в холдинг GroupM) Денис Лазуренко. Про це пише видання "Комерсант-Україна".

Група вирішила змінити партнерів, оскільки в альянсі з "1+1" не виконала закладені на початку роки плани по прибутку, відзначає джерело в МГУ. "Протягом майже всього року, за винятком періоду чемпіонату Євро-2012, канали МГУ заповнювалися набагато гірше, ніж канали "1+1"", - розповідає співбесідник. Заповнюваність "1+1" цього року досягала майже 100%, МГУ - 60-70%.

За підрахунками рекламного холдингу Aegis Media, загальна частка ринку альянсу МГУ і "1+1" склала 24,6%, альянсу StarLightMedia та "Інтеру" - 50,7%. Всього ринок телевізійної реклами цього року, за оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції, складе 4 млрд грн.

У 2011 році МГУ вже намагалася продавати рекламу у великому альянсі, але після року роботи вийшла з нього і приєдналася до "1+1". Джерело в МГУ тоді відзначало, що причиною стало невиконання партнером узятих на себе зобов'язань: "Частка аудиторії групи - близько 13%, і вона росте. Проте угода з великим альянсом передбачала нерівномірний розподіл бюджетів - нам діставалося менше 8% грошей".

Читайте також: Медіагрупи United Media Holding, KP Media і "Медіа Група Україна" об'єднують інтернет-активи і створюють United Online Ventures