"Київреклама" завершила очищення центру міста від зовнішньої реклами великого формату і готує другий етап
Влада Києва завершила кампанію з очистки центру міста від конструкцій зовнішньої реклами великого формату, яка мала бути проведена до початку чемпіонату Євро-2012. Компанії, що затягували перенесення, отримали додаткові прибутки, а скорочення парку конструкцій дозволило їм підвищити ціни, відзначають оператори. Зараз місто заявляє про другий етап скорочення конструкцій, який може стати ще одним приводом для подорожчання зовнішньої реклами. Про це пише видання "Комерсант-Україна".
Головне управління Києва з питань реклами днями завершило очищення центральної частини міста від широкоформатних носіїв, повідомив начальник відомства Олег Титаренко. Згідно з прийнятою на початку року "Концепцією розвитку зовнішньої реклами в місті Києві", рекламні щити площею більше 2,16 кв. м (білборди середнього і великого формату) повинні були зникнути з центру до 15 квітня в рамках підготовки міста до футбольного чемпіонату Євро-2012.
Очищення затягували як міська влада, так і оператори, розповідають учасники ринку. Оператори заявляли, що управління з питань реклами обіцяло видати їм дозволи на перенесення великоформатних конструкцій з центру в спальні райони, але перші такі дозволи з'явилися лише в кінці літа. "До того ж щоб демонтувати одну таку конструкцію, іноді необхідно перекрити рух на п'ять-шість годин. А це центральні вулиці міста з жвавим рухом", - відзначає директор найбільшого оператора зовнішньої реклами Bigboard Юрій Чаруха. За планом Київради, якщо оператори відмовлялися самостійно демонтувати конструкції, це повинно було зробити комунальне підприємство "Київреклама", але у відомстві не захотіли витрачати бюджетні гроші. "Оператори пообіцяли прибрати конструкції самі. Демонтаж - витратний процес. Ми чекали до останнього, а вони тягнули час", - розповідає директор КП "Київреклама" Олег Титаренко.
Тепер "Київреклама" починає очищення другої зони (Поділ і район бульвару Дружби народів), з якої необхідно демонтувати конструкції площею більше 8 кв. м (крупний формат).
Читайте також: Київ у 2012 р. отримає від розміщення реклами більше 115 млн грн