"Аерофлот" відновить польоти Superjet 100
Найбільша російська авіакомпанія "Аерофлот" відновить на цьому тижні комерційні польоти трьох своїх регіональних лайнерів Sukhoi Superjet 100, які були припинені через технічні проблеми, повідомляє Reuters з посиланням на виробника машин.
"Аерофлот", який одним з перших купив Superjet, купив 10 літаків цієї моделі і на початку цього тижня поставив на прикол майже половину з них.
Компанія "Цивільні літаки Сухого" (ЦЛС) заявила, що сподівається до повернення четвертої машини до роботи у вихідні.
"Несправності усунені спільно з авіакомпанією", - йдеться в заяві ЦЛС.
Представники "Аерофлоту" не коментують це повідомлення.
Проблеми, через які Superjet залишився на землі, - це помилкове спрацьовування системи виявлення витоків, невипуск передкрилків і неприбирання стійки шасі під час зльоту.
Регіональний лайнер Sukhoi Superjet 100, розрахований на 68-103 пасажирів, був розроблений у партнерстві з Boeing і італійською Finmeccanica.
Проект Superjet передбачає виробництво до 1 тис. літаків, які, за задумом виробника, будуть орієнтовані головним чином на міжнародні ринки.
ЦЛС випустив 17 серійних літаків, 12 з яких експлуатуються зараз російськими авіакомпаніями (10 у "Аерофлоту" і 2 у авіакомпанії "Якутія").
У портфелі ЦЛС зараз 179 твердих замовлень на Superjet.
У травні минулого року один з експериментальних літаків Sukhoi Superjet 100 потерпів катастрофу, врізавшись в кромку вулкана Салак після вильоту з Джакарти для демонстраційного польоту.
Авіакатастрофа, яка призвела до загибелі 45 осіб, стала результатом помилки пілота, уклала Національна комісія з безпеки транспорту Індонезії.
Розробник і виробник Superjet компанія ЦЛС входить в державну Об'єднану авіабудівну корпорацію (ОАК), на 75% мінус одна акція належить холдингу "Сухий"; італійська Alenia Aeronautica, "дочка" Finmeccanica, володіє блокпакетом компанії.
Читайте також: Російський "Аерофлот" призупинив закупівлю літаків Ан-148