Соцслужби будуть розсилати бланки заяви на отримання субсидії поштою
Згідно з постановою Кабінету міністрів "Про вдосконалення порядку надання житлових субсидій", форми заяв на отримання субсидії соціальні служби будуть розсилати нужденним по пошті два рази на рік - у квітні та жовтні. Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна "Обіцяти - не значить платити. Нова держполітика субсидій на ЖКГ може виявитися "мильною бульбашкою".
"Ідеологія тепер в наступному: вам нікуди не треба йти, стояти в чергах і заповнювати багатосторінкові документи. Всім сім'ям прийде один листок. І для отримання субсидій треба буде заповнити просту форму і відправити назад - в соціальну службу", - заявив прем'єр-міністр Арсеній Яценюк на засіданні Кабміну 28 лютого.
Згідно з цією постановою, бажаючим оформити субсидію достатньо буде надати лише заяву, а соціальний статус і рівень доходів заявника буде визначатися соцслужбами самостійно.
Повідомляється, що дл перевірки рівня доходу і соцстатусу соцслужби будуть звертатися до Пенсійного фонду (ПФУ) і Державну фіскальну службу (ГФС), які протягом 15 робочих днів мають надати необхідні відомості. Рішення про нарахування субсидій буде
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Верховна Рада збільшила фінансування субсидій для малозабезпечених на 12,5 млрд грн.