ua en ru

У Києві за місяць розпочнуться випробування першого трисекційного трамваю "Каштан", - Попов

У Києві за місяць розпочнуться випробування першого трисекційного трамваю "Каштан". Про це заявив голова Київської міської державної адміністарції Олександр Попов в ефірі програми "Столиця" на ТРК "Київ", передає прес-служба КМДА.

За словами Попова, "Київпастранс" до Дня Києва завершив зборку першого трисекційного трамваю "Каштан" та доставив його з експериментального цеху в депо ім. Шевченка. Щойно закінчать всі технологічні налаштування, трамвай вийде на лінію для випробувань. Після успішних тестових випробувань "Каштан" запустять на Борщагівську швидкісну лінію за маршрутом №3.

"Нові трамваї "Київпастрансу" - це оптимальний варіант поєднання комфорту, нових технологій та вартості, яка нас цілком задовольняє. Завдяки реалізації цього проекту ми не лише економимо значні суми коштів, а й створюємо нові робочі місця, а в підсумку отримуємо якісний продукт. Надалі ми продовжуватимемо збирати нові трамваї, проте, якщо говорити про перспективу розвитку цього напрямку, то треба виходити на партнерські стосунки з відомими виробниками трамвайних вагонів, де є своя наукова й технічна база, які працюють за найсучаснішими технологіями", - зазначив голова КМДА.

Так, у нового трамваю 40% підлоги мають низький рівень, передбачені висувні пандуси для візків і спеціальне місце, куди можна прикріпити інвалідне крісло. У вагонах встановлена система кондиціювання, а для водія передбачений окремий кондиціонер.

Також у цехах "Київпастрансу" було розроблено спеціальну панель керування трамваєм. Встановлена й нова гальмівна система, що дозволяє плавно рухатись і зупинятись фактично без застосування механічних гальм, що подовжує термін експлуатації вагона, а також на 40% економить електроенергію в порівнянні зі звичайними трамвайними вагонами. Крім того, "Каштан" оснащено системою відеоспостереження та інформаційним обладнанням - моніторами та звуковими оповіщеннями про зупинки.

У КП "Київпастранс" зазначають, що готові запустити трамвай у серійне виробництво та забезпечити не лише Київ, а й інші міста України.

Читайте також: Київрада дозволила "Київпастрансу" продати та списати понад 200 автобусів, 60 тролейбусів та 20 трамваїв