Німецький оператор залізниць поскаржився в суд на страйкуючих машиністів
Держоператор німецьких залізниць Deutsche Bahn звернувся до суду, щоб зупинити страйк машиністів поїздів, яка паралізувала рух пасажирського та вантажного транспорту по всій країні, передає Reuters.
Компанія звернулася в суд з трудових спорів Франкфурта-на-Майні після того, як профспілка GDL відхилив пропозицію про примирення і почав страйк, який стане найтривалішою в післявоєнній історії німецьких залізниць.
"Ми з важким серцем прийняли рішення розпочати судові дії з-за цього страйку", - повідомив член правління Deutsche Bahn Ульріх Вебер. Суд повинен розглянути клопотання ввечері в четвер.
За оцінками економістів, страйк на залізниці тривалістю більше трьох днів може коштувати економіці до 100 мільйонів євро щодня, якщо складальні конвеєри зупиняться через зрив поставок. Майже п'ята частина німецьких вантажів доставляється по залізниці.
Страйки в Німеччині відбуваються досить рідко, оскільки роботодавцям і великим профспілкам, як правило, вдається залагодити розбіжності за столом переговорів.
Однак GDL вже проводила 60-годинний страйк минулого місяця, яка сплутала плани мільйонам пасажирів, а це вже шоста страйк машиністів за два місяці.
Більшість вантажних поїздів припинили рух ввечері в середу, а пасажирські поїзди та електрички перестали ходити вранці в четвер. З-за нинішньої страйку багато відмовляться від відвідування святкових заходів з нагоди 25-ї річниці падіння Берлінської стіни в неділю.
"У мене таке враження, що всю Німеччину взяли в заручники", - сказала Тереза Пройер, пасажир електрички з Кельна.
Машиністи поїздів потрапили під вогонь критики місцевих ЗМІ. Так, газета Die Welt поскаржилася на "дурну страйк" на першій сторінці, а Bild назвала її "жахливою".
Навіть канцлер Ангела Меркель нагадала машиністам про "почуття відповідальності" і закликала сісти за стіл переговорів.
Нагадаємо, німецька профспілка машиністів GDL у вівторок, 4 листопада, оголосив про нову страйку.