Лідери фармринку України демонструють зростання, - огляд
У першій половині 2016 року на фармацевтичному ринку України триває стійка тенденція до зростання частки національних виробників. Про це йдеться в статті "Як національні виробники відвойовують український фармринок".
Як наголошується, зменшення частки "іноземців" на ринку, внаслідок девальвації гривні та подорожчання закордонних медпрепаратів, дало можливість для зміцнення позицій українських фармкомпаній, які традиційно пропонують більш дешеві ліки.
"Крім важливого чинника вартості ліків, на перший план вийшли такі фактори, як впровадження інновацій в управління, інвестиції в розвиток і модернізацію виробництва, а також розширення продуктового портфеля за рахунок нових пропозицій", - підкреслює автор матеріалу Іван Скавронський.
На його думку, такі лідери ринку, як "Дарниця", "Фармак" та "Артеріум" зуміли ефективно використати особливості поточної ситуації на ринку і значно збільшити свою частку в загальному обсязі продажів. Зокрема, за підсумками першої половини 2016 року, фармацевтична компанія "Дарниця" вийшла в лідери – її частка ринку з продажу в натуральному вираженні (в упаковках) склала 14,5%. Другий показник у компанії "Фармак" - 8,4%. Третя позиція – у корпорації "Артеріум" - 7,6%, повідомляє видання з посиланням на систему дослідження ринку "Фармексплорер", Моріон.
У той же час, в огляді відзначені серйозні відмінності в динаміці росту ринкової частки учасників ринку. Очевидно, що сприятливими умовами зуміли скористатися далеко не всі національні виробники, а деякі компанії, судячи з показників, що "рухалися" за інерцією, більшою мірою залежачи від ситуації на ринку, підкреслив автор.
"Компанії, які опинилися внизу рейтингу, програють конкурентну боротьбу в більшості через те, що основу їх портфеля досі становлять "старі" продукти. Так, близько 90% препаратів БХФЗ були зареєстровані ще до 2009 року", - наголошується в статті.