Влада Детройта має намір представити план реструктуризації заборгованості до кінця 2013 р
Влада американського м. Детройта, де у минулому процвітала автопромисловість, мають намір представити план реструктуризації заборгованості до кінця 2013 р. Раніше суддя Стівен Роудс у справі про банкрутство міста висунув крайній термін подачі плану про реструктуризацію до 1 березня 2014 р., передає Reuters.
"Ми вважаємо, що час - наш ворог. Обставини самі по собі не зміняться. Ми маємо намір подати план до кінця року", - сказав юридичний представник Детройта Девід Хайман.
Суддя Роудс також схвалив створення комітету кредиторів, який очолить і сформує довірчий власник уряду США Даніель Макдермот.
Перш ніж Детройт зможе представити план реструктуризації, місто має переконати суд у тому, що він потребує банкрутство за допомогою ст.9 закону про банкрутство США.
Читайте також: У США апеляційний суд призупинив розгляд позовів, блокуючих банкрутство Детройта
Влада Детройта подала прохання до суду про визнання міста банкрутом у липні 2013 р. Це стане найбільшим випадком банкрутства муніципального утворення в США. Дефіцит міського бюджету становить 380 млн дол., а борги міста досягають 18-20 млрд дол.
У разі якщо Детройт визнають банкрутом, майно міста пустять з молотка для погашення заборгованостей. Адміністрація Білого дому уважно стежить за ситуацією в місті.
Ще в середині червня повідомлялося, що Детройт частково припинив обслуговування заборгованості в 18,5 млрд дол. Із загальної заборгованості в 18,5 млрд дол. незабезпеченими є 11,5 млрд дол. Втрати власників застрахованих і забезпечених облігацій будуть менші, проте точні цифри поки не розголошуються.
Експерти Fitch і S&P прогнозували, що підсумкове банкрутство Детройта майже неминуче. Банкрутство автомобільній столиці США призведе до підвищення вартості запозичень для його рідного штату Мічиган.
Фото: Збанкрутілий Детройт
Детройт вважається центром американської автомобільної індустрії. В самому місті і його околицях розташовані штаб-квартири "великої трійки" - концернів GM, Ford і Chrysler. З 1950 р. населення міста скоротилося з 1,7 млн до 700 тис. осіб. Серйозний занепад Детройта розпочався у 1970-1980 рр. у зв'язку з кризою американської автомобільної промисловості.