В 2012 р. залізниці недоотримали 2 млрд грн через відсутність запланованої індексації тарифів на вантажні перевезення
В 2012 р. залізниці недоотримали 2 млрд грн через відсутність запланованої індексації тарифів на вантажні перевезення. Про це йдеться в повідомленні «Укрзалізниці».
«Упродовж 2009, 2010 та 2012 рр індексація тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом практично не здійснювалась. Лише у 2011 р., відповідно до рішення уряду, відбулась індексація тарифів (на 24%), проте у порівнянні з підвищенням цін на витратні матеріали за той самий період - цього недостатньо», - сказано в повідомленні.
«В 2012 р., в порівнянні з груднем 2008 р., ціни на електроенергію зросли на 67,4%, дизельне паливо - на 210%. Зросли витрати і на іншу продукцію, що для потреб залізничної галузі, зокрема, хрестовини - на 92%, накладки - на 89%, підкладки - на 84%, катанку - на 83%, рамні рейки - на 82%, сталь - на 81%, стрілочні переводи - на 75%, рейки Р65 - на 63%, балку надресорну - на 53%, колодки гальмівні - від 53% до 87%. У грудні 2012 р., в порівнянні з груднем 2011 р., збільшення цін склало: стрілочні переводи - 12,5%, хрестовини - 20%, рамні рейки - 20%, накладки - 32,4%, рейки Р65 - 15,7%, рейкове скріплення - 20%, дизельне паливо - 4%, електроенергія - 7%... Наразі фізичний знос основних фондів залізничної галузі становить майже 90%, у тому числі тяговий рухомий склад - 94%, вантажні вагони - 83%, колійне господарство - 84,6%», - повідомили в УЗ.
Крім того, перехресне субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних у 2012 р.на рівні 7 млрд грн, у 2013 р. прогнозується 7,4 млрд грн.
Читайте також: "Укрзалізницю" очолив Сергій Болоболін