У Києві суд зобов’язав двох операторів реклами в метро сплачувати місту за діючими тарифами
Київський апеляційний господарський суд 15 квітня 2013 р. задовольнив скарги Київської міської державної адміністрації (КМДА) та КП "Київський метрополітен" до двох компаній-операторів реклами на транспорті, зобов'язавши їх сплачувати місту за розміщення реклами за діючими тарифами. Про це повідомив заступник голови КМДА - керівник апарату Олександр Пузанов, повідомляє прес-служба відомства.
"У попередні роки тарифи на рекламу на транспорті були необґрунтовано низькими, що призвело до істотних втрат міського бюджету. Лише від цих чотирьох операторів бюджет міста щомісячно одержить більше 740 тис. грн надходжень, які він раніше недоотримував. За весь термін дії договорів сума перевищить 44 млн грн. Маю запевнити, що київська влада доб'ється переукладення усіх невигідних договорів з операторами реклами на транспорті", - заявив Олександр Пузанов.
За його словами, раніше компанії відмовлялися переукладати договори з КП "Київський метрополітен" і сплачувати місту за діючими тарифами.
Він також нагадав, що з вересня 2012 р. в столиці діють нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами. Плату за розміщення зовнішньої реклами було середньозважено збільшено на 23%. Тарифи на розміщення реклами на транспорті зазнали більш істотних змін, оскільки вони були надто низькими. Наприклад, за монітор всередині вагону метро оператор сплачував місту лише 3,75 грн на місяць, а за рекламну площу на дверях вагону - 16 грн/кв. м на місяць. Новий тариф складає відповідно 35 грн. та 150 грн./кв. м на місяць.
Тарифи були узгоджені з Антимонопольним комітетом України, який визнав їхню обґрунтованість.
Читайте також: Розміщення зовнішньої реклами в Києві з 3 вересня 2012 р. подорожчає на 23%