Типовий користувач iPad старший і багатший за користувачів інших планшетників, - NPD Group
Згідно з даними дослідження компанії NPD Group, в США типовий користувач iPad старший та багатший, ніж користувач інших планшетних комп'ютерів, передає France 24.
Результати дослідження показують, що 40% людей, які купили гаджет від Apple мають щорічний дохід домогосподарства в 100 тис. дол і більше. У цій категорії пристроями іншої марки користуються тільки 26% респондентів.
Експерти схильні вважати, що подібний підсумок безпосередньо залежить від ціни. Найбюджетніший планшет від Apple обійдеться користувачеві мінімум в 499 дол, для порівняння, ціна конкурентів його набагато нижче, наприклад, Amazon пропонує свій Kindle Fire за 199 дол.
Маркетологи зазначають, що планшетні пристрої стають все більш популярні і при цьому спостерігається вікове розшарування користувачів. "Якщо демографія планшетних пристроїв і далі продовжить змінюватися в такому напрямі, то незабаром ми будемо мати зовсім інший ринок", - повідомив віце-президент NPD Стівен Бейкер. Він підкреслив, що в продавцям доведеться з часом пристосовувати свої продукти за цією ознакою, тобто випускати більше "молодіжні" або більш "елітні" версії.
Разом з тим, дослідники провели аналіз програм, якими найчастіше користуються власники планшетників. Ці дані показують, що все більше програм з персонального комп'ютера йде на портативні пристрої. Подібний підсумок, проте, не говорить про настання "Ери пост-PC", так як практично кожен респондент відповів про періодичну необхідність користуватися ноутбуком чи стаціонарним комп'ютером.